Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Saturday, June 11, 2011

Hebah majlis pernikahan

Alhamdulillah , dengan Iradat Allah dan taufiq Allah maka telah berlangsungnya majlis walimah 
di sebelah isteri pada tanggal 6.6.2011 Isnin , manakala rumah saya pada 8.6.2011 Rabu . 
Terima kasih yang sudi hadir moga kahadiran saudara menambahkan keberkatan kepada kami . 
Bagi saudara yang berjauhan kami harapkan doa dari kalian , moga hubungan kami berdua diberkati Allah hingga ke syurga . 
Saudara saya harap saudara doa kebahagiaan  dunia akhirat buat kami berdua . 
Doa agar ikatan ini dapat kami bersama-sama berjuang dijalan Allah . 
Sedarkanlah kami andai kami leka . 
Sahabat-sahabat dari Azhar Mesir, Jorden , Syiria dan sahabat lain di luar negri minta saya masukkan gambar majlis untuk mereka , maka saya masukkan sedikit gambar majlis bagi memenuhi hajat sahabat-sahabat yang ada diseberang . Shukran diucapkan kepada Syeikh Nuruddin Singapura dan semua sahabat yang berbesar hati meraikan majlis kami . Tidak lupa pada Tn Guru Hj Salleh serta keluarga dan seluruh pelajar Pondok Sik yang menyerikan majlis dengan bacaan berzanji dan marhaban , begitu juga kepada pelajar Pondok Derang yang membuat persembahan Qasidah Burdah dan pelajar Tahfiz Derga yang sudi mengkhatamkan 30 juzu Al Quran di majlis ini . Hanya Allah yang membalas kepada seluruh saudara yang saya kasihi . 

Sheikhuna Ustaz Yazid bin Tn Guru Hj Salleh 
membaca doa turun tangga tanggal 8.6.2011


Bersama keluarga sebelah saya 

keluarga sebelah zaujah 

1 comment:

ampuni kami