Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Friday, November 2, 2012

Dato Seri Lajim Ukin ziarah Tn Guru Hj Salleh Musa

 Hari ini Jummat 2.11.2012
Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Seri Lajim Ukin ziarah Pondok Tn Guru Hj Salleh 
Sik KEDAH 
Yang Menarik.........
Dalam ucapan beliau tadi beliau kata
" Umur saya 57 tahun saya tak pernah jijak kaki ke pondok , ini pertama kali saya pijak pondok , semasa saya dalam UMNO /BN dulu saya diberitahu pondok tempat sarang ajaran sesat , kini saya dapat rasa sausana pengajian , saya akan terus bersama ulama dan akan bersama perjuangan ulama . Saya tinggal UMNO/ BN sebab nak berjuang untuk rakyat , gaji saya lebih dari 30 ribu tapi apa maknanya jika menteri kaya raya rakyat merana , saya menyeru semua kita berubah , Insyallah Sabah Serawak Pakatan akan tawan UMNO/BN akan pasti kecundang Insyallah . UMNO tak boleh harap nak jaga agama , saya menteri zaman Pak Lah Zaman Najib bila kita soal  tentang bantuan untuk pondok dan sekolah agama mereka akan kata biar mereka (pondok / sekolah agama rakyat) cari duit sendiri . Beliau berjuang untuk rakyat Sabah Serawak yang dizalimi UMNO /BN  "Sabah Serawak yang dizalimi UMNO /BN  "







No comments:

Post a Comment

ampuni kami