Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Wednesday, October 13, 2010

2 ulama Arab Ziarah Tn Guru Hj Salleh Sik Kedah semalam 12 oktober

Assalamualaikum
saudara-saudara yang setia mengikuti blog ini , saya minta maaf sudah 5 hari saya tidak tambah maklumat semasa kerana saya sangat sebok  kebelakangan ini dengan pogram ulama .
Bermula pada hari sabtu tempoh hari 9 oktober ada majlis  di Mahaad Derang bersama Syeikh Salman Al Hassani Al Nadwi bersama Syeikh Nuruddin Al Banjari



Alhamdulillah Kedah bertuah kerana dapat 2 orang tetamu ulama yang tidak asing bagi kita iaitu Syeikh Musa Kazzim dari Yaman dan Syeikh Muhammad Ibrahim dari Mesir .
Jadual sangat padat , Insyallah mudahan Allah rahmati dan beri kesihatan kepada 2 tokoh ulama ini supaya dapat memimpin pogram2 seperti mana dianjur oleh pihak penganjur .





Habib Musa Kazim bersama Syeikh Muhammad Ibrahim telah menziarahi Tn Guru Hj Salleh Sik Kedah pada 12 oktober (semalam) jam 10 pagi
Insyallah saya akan masukkan gambar besok .
Malam ini tak sempat , saya ada urusan yang perlu diutamakan dan diselesaikan malam ini .
Tolong doa kepada saya agar dapat taufiq dalam  melaksanakan kebajikan .
Sila tonton http://www.youtube.com/watch?v=qHGko1MrUkM untuk malam ini terlebih dahulu , Insyallah saya akan tambah maklumat besok hari .

Ada cerita menarik tentang petemuan antara ulama . Nanti besok Insyallah .....

No comments:

Post a Comment

ampuni kami