Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Saturday, March 13, 2010

PERAYAAN SEMPENA 2 TAHUH PEMERINTAHAN PAKATAN GILANG -GEMILANG -P. PINANG


Pemimpin pakatan bersatu menentang kezaliman salah kuasa UMNO/BN , dan berjuang untuk rakyat . Memastikan rakyat tidak dizalimi

Kenang-kenangan bersama Anwar . Gembira campur sedih ...
Gembira kerana rakyat sudah berubah dan berani bagun menentang kezaliman , salah guna kuasa BN. Sedih melihat Anwar dalam ujian fithnah yang sangat hebat dan sangat meaibkan dia .

Tn Guru Hj Hadi menyampaikan pendirian PAS yang ingin menegakkan ISLAM di Malaysia seiring menghormati kaum2 dalam Malaysia .
Tn Guru merasa bangga dengan pencampaian terbaik pakatan dalam tempoh 2 tahun memerintah .
Selain itu tn guru menasihati pimpinan pakatan jangan salah guna kuasa, peruntukan masa pemerintahan pkatan dengan baik . Kemenangan adalah ujian .

ANWAR , memberi amaran kepada kerajaan Najib jangan guna kuasa mengkayakan golongan atasan , rakyat ditinggalkan .
Rasuah sangat buruk dalam Malaysia .
Anwar memberi amaran kepada Najib jangan main isu perkauman untuk menutup kejahatan dia dan pemimpin BN


Karpal sebagai peguam ANWAR dalam isu fithnah liwat ANWAR berjanji akan MENGHERET ROSMAH DAN NAJIB DALAM PERBICARAAN INI . Rosmah dan Najib menjadi dalang dalm fithnah ini .


Ketua menteri P.Pinang menyeru penyokong pakatan jangan terpengaruh dengan isu perkauman yan direka UMNO yang NYAWA HUJUNG TANDUK.
PAKATAN P . PINANG MENAIKAN ISLAM DENGAN PERUNTUKAN 24JUTA SETAHUN BERBANDIN BN PERINTAH P.PINANG HANYA 12 JUTA SETAHUN . MELAYU TIDAK DITINDAS .MELAYU RAJIN MELAYU KAYA , MELAYU MALAS MELAYU SUSAH , CINA RAJIN CINA KAYA , CINA MALAS CINA SUSAH . Tidak ada beza diantara kaum. UMNO saja memainkan isu perkauman . Pakatan sudah kuat sekarang ,UMNO/BN tunggu masa masuk dalam muzium .

No comments:

Post a Comment

ampuni kami