Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Saturday, September 21, 2013

Abdullah Hassan Ketua Syiah Kedah buat aduan polis terhadap Dato Mufti Kedah ! Syiah Makin Melampau dan Biadap- (Helmi Assyafie )

Salam Ahli Sunnah 
dari 
Helmi Assyafie 
AYUH MASYARAKAT ISLAM KEDAH BANGUN PERTAHANKAN MUFTI KEDAH

Abdullah Hassan -Syiah Kedah makin melampau makin biadap .
Bagi saya negeri Kedah adalah negeri Ahli Sunnah , wajib kita bangkit lawan fahaman Syiah yang sehari dua ini isu Syiah panas di Kedah . Kita letak tepi dulu fahaman politik , kita selesaikankan segera isu Syiah di Kedah khususnya bagi memastikan masyarakat kita terselamat dari fahaman sesat Syiah ini . 
Dato Mufti sedang dihina , ayuh ummat bangun lawan Syiah . 
Kita perlu pertahankan Dato Mufti Kedah bukan kita berjuang untuk individu , kita bukan sahaja membela maruah Dato Mufti sebagai ulama ummah kita tetapi kita sedang bangun untuk bela maruah Ahli Sunnah jangan diganggu gugat oleh Syiah . 
PAS dan UMNO mesti mesti melihat isu ini sebagai ancaman kepada rakyat dalam soal Aqidah , wajib kita bangun dan pertahankan masyarakat kita dan negeri Kedah dari ancaman ini . 
MB Kedah yang dulu Ustaz Azizan razak sudah merenteh jalan untuk kita bangkit lawan Syiah .
Kini MB Kedah yang baru Dato Mukhriz diharapkan ikhlas selesaikan isu ini dengan segera , jangan hanya bakar-bakar isu bagi panas lepas dari itu biar -biar hingga sesat habis seorang demi seorang rakyat kita jadi Syiah . 
Masyarakat perlu membantu usha Jabatan Mufti menentang Syiah , kita perlu kerja keras bersama-sama demi memelihara kemulian Islam di Kedah ini 

Forum "Siapa Syiah Sebenarnya??" 



 ABDULLAH HASSAN SYIAH KEDAH yang berani menyebar ajaran Syiah cara terang-terang dan berani mencabar Dtao Mufti dan sebelum ini beliau mencabar MB Kedah yang lama iaitu Ustaz Azizan Razak dan pernah saman Pegawai agama Kota Setar Syeikh Alaudin Abu Bakar ....
Peringatan kepada Syiah Kedah ...." Jangan melampau sangat !"
Negeri Kedah ada raja jangan cabar kedaulatan raja Kedah , hormati raja Kedah yang kini DYMM YDP Agong Malaysia ,Sultan Abdul Halim . Jangan kamu melampau wahai Abdullah Hassan . Kami akan bela Dato Mufti kesayangan kami demi maruah Ahli Sunnah Wal Jamaah


No comments:

Post a Comment

ampuni kami