Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Wednesday, May 2, 2012

Video Simpanan PDRM , tidak akan disebar video ini , lepas tonton tolong share!

video-video panas yang dalam simpanan PDRM , belum disebar dan tidak akan disebarkan ...sila tonton dan sebarkan ...kita rakyat Malaysia rakyat bermaklumat jangan jadi pak turut TV3 dan Utusan Malaysia
 Berikut adalah koleksi video-video dari PDRM yang masih tersimpan rapi dan belum di tayang di mana-mana stesen TV dalam Malaysia kerana koleksi video ini adalah 18SG malah Hishamuddin Menteri POLIS RAJA di Malaysia juga tak mampu melihat secara terus, hanya mampu teropong sahaja, demi keselamatan beliau selaku Ketua Menteri POLIS, Barulah di namakan anak Jantan Keris Telanjang menteri POLIS nih.. 

Saksikan, Selepas saksikan Silalah share bagi membantu PDRM dan KERAJAAN berbangga kerana telah memberi laporan yang adil dan juga menjaga keselamatan Rakyat Malaysia dengan cara paling professional..

Rakyat kini sudah peka , jangan tipu rakyat!


Kekejaman Protestor Bersih memang tidak dapat di nafikan .. SEKIAN!

Video 1 [Lihat bagaimana Protestor tidak membenarkan wartawan mengambil gambar]



 Video 2 [Protestor pukul Trafic pula beramai-ramai]
Video 3 Slow Motion [Peserta Bersih telah melanggar kereta Polis hingga mati 2 orang protestor]
Video 4 Peserta membelasah POLIS dalam perkarangan Masjid India


[BERANI SEBAR] Dibawah merupakan rakaman penuh peristiwa di Dataran Merdeka yang berlangsungnya demonstrasi Duduk Dan Bantah. Kelihatan jelas sekitar minit 4:30 dimana Dato Seri Anwar Ibrahim memberi arahan kepada peserta untuk belok ke kanan iaitu kearah Jalan Tunku Abdul Rahman.Sementara itu Dato Seri Anwar Ibrahim juga meminta YB Azmin Ali turun berunding dengan pasukan Polis agar membenarkan peserta masuk ke Dataran Merdeka.

Saya sendiri bersama Tn Guru Hj Hadi, Anwar , Md Sabu Lim Kit Siang dari Masjid Negara ke Dataran Maybank ,jam 2.25 pimpinan mengeluarkan arahan " perhimpunan berjaya , semua kita bersurai"
Anwar tidak kata pun kita ke Dataran Merdeka

Amat memalukan apabila melihat pihak tidak bertanggungjawab terus memutar belit fakta memfitnah kononnya Dato Seri Anwar Ibrahim dan YB Azmin Ali memberi arahan kepada peserta untuk merempuh masuk kedalam kawasan Dataran Merdeka dan menjadi punca kekacauan. Dalam rakaman ini juga jelas ada suara peserta yang mengesahkan bahawa arahan kedua tokoh tersebut untuk berundur ke Jalan Tunku Abdul Rahman manakala suara Chegubard amat jelas memberi arahan yang sama menggunakan pembesar suara.

1 comment:

ampuni kami