Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Thursday, December 30, 2010

WAHABI tak ada adab dengan ALLAH masa solat

5 comments:

  1. assalamualaikum...pernah tgok vdeo ni..hmm..memang pelik la fahaman wahabi ni..macam tu pun dibolehkan...logically kalau kite fikir,mmg xpatut langsung buat mcm tu..xde manner sungguh..alahai wahabi..

    ReplyDelete
  2. takdak dalam kitab depa pon dibolehkan buat camtu(kalo depa ada kitab khususlah..)tu la akibatnya kalo takmo ikut ulama2 kita..konon berpegang semata2 dengan al-quran dan hadis..depa dok berasa betoi dah la tu..

    ReplyDelete
  3. sebenarnya mrk berhujah ttg keluasan fiqh dlm bab ni...mrk mengambil hadis dr Imam Malik dr kitabnya Al Muwatta yg mengatakan Saidin Umar berhenti solat krn pergi membersihkn hidungnya yg berdarah kemudian menyambungkn semula solat. Harap tuan guru beri penjelasan ttg bab ini...Allahuallam

    ReplyDelete
  4. menjadi kesalahan ke pegang anak time solat?? Bukan dibenarkan ke??

    ReplyDelete
  5. menjadi kesalahan ke pegang anak time solat?? Bukan dibenarkan ke??

    ReplyDelete