Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Saturday, August 8, 2015

Ketua persatuan Ulama Fatani ( Baba Abdul Karim Dala ) perlu bantuan dana kos rawatan dengan segera

Berita sedih ...
Guru mulia TGH Abdul Karim ketua persatuan ulama Fatani memerlukan kos rawatan sebab urat bahu beliau putus.
Semasa rangka ziarah beliau ke Kedah 6-7 Ogos 2015 kami dikejutkan baba sakit bahu tak boleh angkat bahu. 
Oleh itu saya selaku murid berasa simpati bersama sahabat Ust Azahari Yusof Roslan Che Ani Mat Ayie Ahmad Rafae'lain akan tolong sedaya upaya bantu baba menjalankan rawatan. Kos rawatan di Tahailand bagi kes baba rawatan baba menela
n belanja RM15 Ribu Malaysia.
Siapa yang murah hati boleh kita pergi hantar terus ke Pondok Dala Fatani.
Atau boleh hubungi Ustaz Abu Zahrah Abdullah Thohir di Kl di Kedah saya sendiri Helmi Assyafie 0134044259 atau Ust Azahari +60124257573.
TOLONG HEBAHKAN KEPADA MEREKA YANG INGIN BUAT KEBAJIKAN , BANTUAN DIPERLUKAN SEGERA , SUMBANGAN BOLEH KITA HANTAR TERUS KE PONDOK DALA FATANI.
Saya hubungi adik angkat di pondok Dala menurutnya baba sekarang tangan kanan baba tak kuat perlu dibantu dengan tangan kiri dan tidak dapat tulis di papan hitam, tetapi beliaum(adik angkat) pun terkejut baru dapat tahu berita ini.



 Sumbangan untuk bantu kos rawatan TGH Abdul Karim ketua jamiyyah ulama Fatani yang akan pembedahan menyambung urat bahu beliau yang menelan belanja RM 15 ribu boleh dilakukan 2 kaedah.
1. Hantar terus ke pondok Dala Fatani , al fakir Helmi Assyafie atau ustAzahari Yusof akan tunjuk jalan / teman ke sana
2. Melalui akaun bank islam
BIMB 02084010039390 atas nama TABUNG DANA SYEIKH DAUD untuk memudahkan urusan kami anak murid mengurus wang sumbangan rawatan ini ,siapa yang masuk dalam akaun bank tolong Ambil gambar resit dan pm atau whatsap pada no 0134044259 atau 0124257573.
RAWATAN UNTUK SAMBUNG
hu berita ini. URAT BAHU BABA DIPERLUKAN SEGERA. BANTUAN ANDA AMAT DIALU ALUKAN , Moga bantuan ana asbab kepada TGH Abd Karim sihat dan dapat teruskan menjalankan kerja dakwah yang lebih baik di Fatani selepas ini.
Sebarkan kepda yang berkemampuan dalam soal wang ringgit.

No comments:

Post a Comment

ampuni kami