Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Thursday, July 10, 2014

Daurah Ramadhan di UTP 12 Julai 2014

Daurah Ramadhan 
12.7.2014
Di UTP
Takdir Allah saya sudah menolak semua jemputan tazkirah di surau dan masjid masjid disebabkan tempat saya Taalim Asyairah sedang berlangsung daurah Ramadhan dari 1 -27 Ramadhan . Saya hanya mengajar penuh di Taalim Asyai'rah sepanjang Ramadhan.
Tetapi takdir Allah saya terpaksa hadir ke UTP bagi memenuhi jemputan pimpin daurah Fardhu ain selama sehari 12.7.2014 bermula 9 pagi hingga 6 petang .
Doakan agar dakwah ahli sunnah yang saya bawa cara pondok dan manhaj dakwah para habaib serta haraki dan perjuangan ahli sunnah dapat kejayaan dunia akhirat.


Kenang kenangan Daurah Ramadhan 1435 di UTP
Terima kasih adik adik UTP yang bertungkus lumus untuk jayakan majlis ilmu daurah Ramadhan .
Moga ALLAH memberi ganjaran yang setimpal dari segala pengorbanan kalian
 i




;


No comments:

Post a Comment

ampuni kami