Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Monday, October 22, 2012

Yayasan Pondok 1 Malaysia , Pondok Ar Rahmaniah Sik Kedah secara rasmi menolak yayasan ini


Pondok Ar Rahmaniah Pondok Tuan Guru Hj Salleh Musa Sik Kedah secara rasmi kami AJK Ahli Majlis Mesyuarat Pentadbiran Madrasah menolak Yayasan Pondok 1 Malaysia 


AJK Ahli Majlis Mesyuarat Pentadbiran Madrasah 
dinaungi Tn Guru Hj Salleh Musa , dan dipengerusikan Tn Syeikh Muslim Hj Salleh. 

Dua orang wakil Yayasan Pondok 1 Malaysia datang ke pondok kami , kami mengarahkan supaya nama pondok kami dikeluarkan serta merta dari senarai Yayasan Pondok 1 Malaysia . 
Ini adalah politik UMNO, didalam bajet Negara baru ini tiada langsung bantuan untuk SAR , sedangkan bantaun kepada SAR disekat . Yayasan Pondok 1 Malaysia ini adalah cara UMNO mencari pengaruh mereka supaya menang pilihan raya 13. Mengapa sekarang Yayasan Pondok 1 Malaysia baru ditubuhkan dalam masa hampir pilihanraya ?
Mengapa penubuhan Yayasan Pondok 1 Malaysia ini sangat tergesa-gesa sangat seperti takut tidak sempat dilancar sebelum pilihanraya 13 ? 





1 comment:

  1. Assalam Tuan,minta maaf dan tumpang tanya,Tuan dah tengok surat perjanjian yayasan 1M? Adakah dalam surat perjanjian ada menyatakan golongan pondok yang berdaftar dengan yayasan pondok 1M mesti kena pangkah depa? tambahan pula,benda yang baik tidak perlu ditangguh-tangguh. maaf:)

    (ikhlas dari insan hina yang khusnul zon)

    ReplyDelete

ampuni kami