Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Tuesday, September 27, 2011

Najib jamin BN tidak akan laksanakan Hudud


Masyallah tak sangka Najib !
Sanggup mengeluarkan perkataan seperti ini . Kalau tahu ini hukum Allah kenapa kamu sebagai perdana menteri tidak mahu melaksanakannya . Kalau kamu tak mampu mengapa tidak biarkan pada PAS untuk laksanakan ? Mengapa tidak mencuba , sedangkan Najib kata Najib tahu ini hukum Allah ?
Perkataan seperti ini jelas mengambarkan apa yang ada dalam batin Najib . Hati Najib ragu-ragu dalam soal hukum Allah . Kita PAS bertungkus lumus memperjuangkan Hudud walaupun dipermainkan oleh UMNO . PAS tetap yakin dengan hukum Allah ...Mana ulama yang kata Najib Ahli Sunnah ? Mengapa ulama , Mufti diam dalam soal isu ini . Isu ini merupakan Isu Aqidah Ummat . Perlu ada tinddakan bagi mana-mana mereka yang memainkan isu ini untuk kepentingan Politik . UMNO keluar kenyataan ini kerana kepentingan politik mereka agar MCA tidak lari dari BN . BN tak ikhlas mempertahankan Islam . BN /UMNO tidak layak lagi memimpin negara , kalau macam ini sikap UMNO maka Islam akan tinggal nama di Malaysia sedangkan penghayatan sudah tiada akibat dari jasa tindakkan pemimpin yang jahil dan tidak yakin dengan hukum Islam

3 comments:

  1. apa pula yang ada dalam batin hj hadi yang kata hudud hanya 0.0001% sahaja tak perlu laksana, apa ada dalam batin YB Azizan MB kedah yang kata kedah tak akan laksana hukum hudud, apa ada dalam batin MB selangor khalid brahim yang menolak terus hukum hudud. apa ada dalam batin matan MB nizar yang kata cuba cari satu ayat dalm perlembagaan pas mengenai perlaksanaan hudud. sila rujuk blog Zul Nordin.kada dulang paku serpih. ini lah rupa PAS tak ubah seperi PAK KA. sentiasa berubah ubah warna. saya sangat sokong jika hudud dilaksanakan. jangan pakai cakap saja habuk pun tiada. jangan permainkan hukum islam demi kepentingan diri.jangan lacurkan islam demi cita cita peribadi. Insya Allah yang benar akan tetap benar.

    ReplyDelete
  2. pa yang salah , khairi jamaludin ketua pemuda umno pn sokong PAS nak buat hudud di Kelantan , PAS nak buat macamana andai kita tidak dapat kelulusan mejoriti parlimen , nak buiat blh kita pisahkan kelantan dari malaysia mungkin boleh buat hudud sekarang , sekarang pas dalam malaysia , kenapa cek tak faham

    ReplyDelete
  3. bila mat sabu di tangkap di bilik 121 hotel perdana bersama normah.macam macam cara kerajaan nik aziz nak lepaskan mat sabu.maka mat sabu di lepaskan dengan alasan teknikal iaitu bilik 121 di sebut 211. maka mat sabu pon di bebaskan dan mat sabu pon kata dia tak bersalah. padahal nyata lagi terang mat sabu ditangkap bersama normah bini orang di bilik hotel perdana. tuhan tetap tahu.ini lah wajah sebenar pas.

    ReplyDelete

ampuni kami