Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Tuesday, September 21, 2010

Melaka Akan ditimpa bala andai cabar hukum Allah!!!


Ini baru sedikit peringatan pada Melaka . Tunggu mesti ada yang menyusul andai pemimpin mengundang bala , ahli agama jadi syaitan bisu rakyat hanya taklid buta pada kerajaan UMNO fasiq !
Kalau tak kena azab didunia pastinya di Akhirat .

Jangan cabar hukum Allah .
UMNO /BN tolak mentah-mentah hukum hudud yang disyariatkan dalam agama Islam .
UMNO berusaha untuk memulihkan rakyat yang rosak hasih jajahan pemikiran yang dijahanamkan oleh UMNO yang mana UMNO teruskan usaha yang ditinggal penjajah British ketika dahulu .
Kini masyarakat dah rosak , zuriat dah tak selamat akibat zina .
Ini salah UMNO/BN yang mana pimpinan yang rakus kuasa membiarkan rakyat jahil agama dan membiarkan rakyat lalai dan leka supaya mudah pimpinan negara membolot kekayaan negara ...
Hudud ditolak . PAS nak perjuangkan hudud maka UMNO menzalimi PAS  .
Sekarang apa dah jadi? . Malaysia macam negara tong sampah buang bayi! Bersepah bayi yang terinaya dibunuh , dibuang dan sebagainya .
Andai kita semua tidak kembali pada hukum Allah pasti masalah tidak akan selesai .

Anak muda mudi kosong agama . Pihak yang bertanggungjawab agama tidak jalan tugas . Hanya duduk dalam pejabat membina pengaruh  tidak jalan kerja dakwah .

Lebih biadap UMNO berani lawan dan cabar hukum hudud yang penah nak dilaksana di Kelantan satu masa dulu diawal pemerintahan YAB Tn Guru Hj Nik Aziz .
Lagi-lagi kurang hajar sanggup buat sekolah hamil .
Ini mengalakkan lagi rakyat berzina . Rakyat tak rasa bersalah dengan kerana mereka tak faham betapa beratnya dosa zina . Sepatutnya kerajaan perlu buat cara lain ikut saluran agama bukan ikut akal dan hawa nafsu yang sudah dijajah british , iblis dan syaitan !

No comments:

Post a Comment