Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Monday, September 20, 2010

Jaulah Ulamak Kedah. Pogram Ziarah Ulama Kedah -Syawal 1431H



Masyallah , Alhamdulillah , Allahhuakbar!
Tidak dapat diungkap dengan satu ungkapan . Seronok sungguh ziarah ulama .
Dari pogram ini Alhamdulillah saya rasa sendiri kesan dari sudut dalaman . Barakah ulama tidak dapat dinafikan , Ulama pewaris Rasulullah SAW ,hubungan mereka akrab dengan Allah . Doa mereka makbul
Alhamdulillah saya merasa kesannya .
Syawal ini saya sangat bersyukur dan sangat gembira kerana Allah beri taufiq kepada saya dan rakan-rakan dapat menziarahi Ulama Sunni disekitar Kedah .
Saya mengucapkan terima kasih kepada Ibnu Fathani (Mohd Amin Suhaimi) kerana berusaha kuat untuk
menjayakan pogram ini dan menghasilkan Video ini dan Alhamdulillah dengan masuknya video ini kedalam youtube   - http://www.youtube.com/watch?v=v8X7dCVSpYA , Insyallah mudahan dengan video ini dapat menyedarkan saudara kita dan masyarakat, terutamanya golongan remaja ,supaya memahami peranan ulama  yang banyak berjasa pada agama , negara dan bangsa .
Selain itu mudahan video ini akan menjadi penyuntik semangat kepada kita dan saudara saudara kita dan seterusnya kepada masyarakat supaya bersama dengan perjuangan ulama dan sentiasa mendekati ulama kita INSYALLAH ...TAKBIR!!!

No comments:

Post a Comment

ampuni kami