Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Sunday, May 23, 2010

JAMIL KHIR BAHAROM ULAMA YANG TIDAK FAHAM TAUHID!!! ULAMA UMNO CAKAP TIDAK SANDARKAN ALLAH ...

ULAMA UMNO CAKAP TIDAK SANDAR KEPADA ALLAH , TIDAK PANDANG KETENTENUAN ALLAH , ANGKUH ...TERIMALAH HAKIKAT KEDAH DIBAWAH KERAJAAN PAKATAN RAKYAT DITERAJU OLEH PAS ...
lihatlah cakapan ulama UMNO , PARTI AJARAN SESAT !

Ketua Penerangan Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Seri Jamil Khir Baharom menyangkal dakwaan bahawa pemimpin parti itu terlibat dalam melobi wakil rakyat Pakatan agar lompat parti.

"Jika berlaku lompat parti, ini kerana mereka sendiri yang sudah tidak sanggup lagi menipu rakyat terutamanya apabila kerajaan negeri gagal menunaikan janji saperti yang ditaburkan semasa kempen pilihan raya umum lalu," katanya kepada pemberita, di Baling hari ini.
Jamil Khir yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata berasaskan situasi yang berlaku di Kedah sekarang, tidak mustahil kerajaan Pakatan Rakyat yang diteraju PAS itu akan tumbang.
"Sekiranya berlaku pembubaran DUN (Dewan Undangan Negeri) dalam masa terdekat Umno dan BN sedia menghadapinya," katanya.
Beliau yang sebelum itu merasmikan Program Juara Rakyat peringkat DUN Kuala Ketil di Baling diminta mengulas desas-desus mengatakan empat ADUN Kedah dari PKR dan DAP akan melompat parti

3 comments:

  1. hati2 dengan percakap enta tentang menghukum umno sesat...perktaan sesat tu kalu ikut lughah memberi maksud tidak ade satu pun betul ..maknanya akidah mereka telah terkeluar.makna nya yang betul mengikut lughah adalah salah ....salah memberi maksud sebahagian saja yang salah ..

    ReplyDelete
  2. bukan semua umno nisalah...jikalau enta menghukum umno nisesat maknaya semua pengikut umno ni sesat sedang bukan semua org umno niterkeluar islamnya ,maknaya secara automatik enta mentkfirkan pengikut umno .begitu jugak pas bukan semua pengikut ni betul.....? fikirkanlah kenyataan enta bertaubatlah diats keterlanjuran ini

    ReplyDelete
  3. baiki pas tu biar betul dulu....baiki nik aziz yang berfikrah wahabi dan segal pengikut mujasim dalam pas......pelenyapkan syiah dulu bukan semua dalam pas tu sunni.saya bukanlah pengikut umno dan pas saya tk sokong umno dan pas .....tapi sekadar menasihat jangan terlampau fanatik sehinga kita tidak nampak kelemahan kita.

    ReplyDelete

ampuni kami