Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Friday, December 30, 2011

Tinggal sehari lagi majlis Mahabbah , AJK perlukan sedikit sumbangan kecemasan untuk pengurusan

Assalamulaikum Wb
Saudara sekelian AJK Majlis Mahabbah bersama Ulama Thurath memerlukan sedikit bantuan saudara yang ingin menghulur sumbangan . Ajk Surau Perwaja membelanjakan lebih kurang RM 20 ribu , manakala kami Persatruan Pelajar Pondok Tauhid (PPPT- Kedah) telah mengurus sumbangan dari Ustaz Nordin Singapura sebanyak RM 15 Ribu .RM 15 ini telahpun kami guna untuk pengurusan majlis termasuk sumbangan untuk ulama , jemputan ulama , cenderahati untuk ulama , persembahan dan makanan .
 Mesyuarat memutuskan bahawa jamuan akan disediakan , 2 ekor lembu akan ditumbangkan Insyallah untuk tujuan jamuan tetamu . Ramai tetamu luar dari Kedah merangkumi seluruh negeri semenanjung Malaysia

Bagi makluman saudara semua , pihak Persatuan Pelajar Pondok Tauhid memerlukan lebih kurang RM 1500
(Seribu lima ratus ringgit sahaja ) lagi bagi membuat pengurusan .
Hampir 2 bulan gerak kerja kami menjemput Ulama dari serata tempat dan membuat benner dan poster promosi . Tinggal sehari lagi majlis akan berlangsung , saudara tolong doa agar kerja kerja kami dipermudahkan .

Sebarang sumbangan untuk Majlis , saudara boleh hubungi Setiausaha Persatuan Pondok Tauhid (PPPT- Kedah ) merangkap Tim Setiausaha Majlis Mahabbah bersama ulama Thurath di talian 013 4035286 atau
salurkan sumbangan melalui akaun 0799529000052267.
Moga dengan sumbangan ini dapat membantu meringgankan beban pihak AJK . Moga sumbangan ikhlas saudara dapat menjadi saham pertaruhan di akhirat sana Insyallah . 
Moga dengan sumbangan ini dapat menjadi saksi dihadapan Allah bagi menyatakan kita telah berbakti kepada Majlis Ulama , moga masuk kita didalam golonga orang yang Rasulullah cintai . Hadith Rasulullah " Kita bersama orang yang kita cintai di Akhirat " Moga dengan sumbangan ini dapat menjadi bukti kecintaan kita pada Rasulullah dan pada ulama pewaris Anbia Insyallah .
Tolong doa untuk kejayaan majlis  


No comments:

Post a Comment

ampuni kami