Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Sunday, November 21, 2010

Anwar Ibrahim akan senasib dengan Asyahid Ibrahim Libya .....(Sedih dengar amanat beliau semalam 20.11.2010)

 Assalamualaikum
saudara-saudara ,semalam Dato Seri Anwar ceramah di Memali dalam
Majlis Memperingati 25 tahun Memali
Sungguh sedih rasa apabila Dato Seri Anwar menceritakan penderitaan yang beliau hadapi
Insyallah selepas pogram di Memali nanti saya akan kupaskan amanat Dato Seri Anwar Ibrahim
Sebelum ini saya belum jelas dengan perjuangan Dato Seri Anwar
tetapi semalam ALHAMDULILLAH saya sangat bersyukur pada ALLAH kerana
dapat dengar sejarah perjuangan Dato Seri dan penderitaan terhadap diri keluarga dan Parti Keadilan
Selepas saya mendengar sendiri dari Dato Seri tentang pengelaman beliau bersama Almarhum Ust Fadzil Mohd Noor , pengelaman beliau bersama SYEIKH AHMAD BIN MUHAMMAD BIN SYED ALAWI AL HASSANI , pengelaman beliau dengan TN GURU HJ ABD HADI AWANG maka saya sangat yakin dan sudah jelas perjuangan yang dibentuk beliau ...
Tahniah Dato Seri , tahniah pimpinan PAS dan PR dalam


No comments:

Post a Comment

ampuni kami