Followers

HIMPUNAN ULAMA THURATH SIRI 3

Thursday, March 21, 2013

SYEIKH DR RAMADHAN AL-BUTI Mati Syahid -AL FATIHAH

MADRASAH RAHMANIAH PONDOK TUAN GURU HJ SALLEH MUSA 
Menghadiahkan Fatihah kepada Syeikh Ramadhan , lebih kurang 3000 pelajar kuliah umum yang mengikuti kuliah pagi tadi merasa sedih dan hiba dengan pemergian TOKOH ULAMA SUNNI , moga Allah membalas kejahatan bagi mereka yang terlibat dengan pembunuhan ulama kita  , moga Allah hancurkan kerajaan Basyar yang sangat zalim , Basyar Assad pemimpin SYIAH yang sangat Melampau !!!
Jenazah Asyahid Syeikh Ramadhan akan dikebumikan esok 23.3.2013 lepas zohor




PEMBUNUHAN KE ATAS SYEIKH DR RAMADHAN AL-BUTI KERANA FAKTOR BELIAU MENYOKONG RAKYAT SYRIA NAK GULINGKAN ASSAD PEMIMPIN SYIAH SYRIA !

Namun di akhir hayatnya, Dr Bouti telah berpaling arah dan menyatakan kesediaanya untuk menyokong rakyat dalam revolusi mengguling pemerintahan Assad. Beliau juga telah merancang untuk keluar dari Syria bersama keluarganya. Perkara ini juga mungkin menjadi faktor pembunuhannya

كلمات البوطي الأخيرة قبل رحيله..مؤثر

Perkataan SYEIKH RAMADHAN BUTI terakhir sebelum pemergiannya



SYURGA BUATMU WAHAI ASY-SYAHID IMAM AL-MUJTAHID..INSYA ALLAH..:-)
 SYURGA BUATMU WAHAI ASY-SYAHID IMAM AL-MUJTAHID..INSYA ALLAH..:-)








10 comments:

  1. kasihan penulis artikel ini. Permusuhannya terhadap Syiah menyebabkan semua kesalahan dilemparkan kpd Syiah. semua mengetahui betapa kaum Wahabi memusuhi Syeikh ramadhan buti, dan bagaimana Syeikh Ramadhan memusuhi kaum wahabi. Ulamak Wahabi Adnan Arour terang2 di dalam sebuah rancangan televisyen menyeru kpd pembunuhannya, tetapi basyar Basyar asad juga yang disalahkan. Qardawi juga menyeru agar org2 awam dan malah ulamak yang menyokong Basyar layak dibunuh, tetapi penulis artikel ini tetap menyalahkan Basyar Assad.
    Bukalah mata kalian, musuh Ahlus Sunnah di Syria adalah kaum wahabi, mereka membunuh org2 awam namun kalian masih mencari musuh yang tak wujud.

    Orang2 bodoh seperti anda inilah yang paling disukai oleh musuh2 Islam, senang ditipu, mudah percaya kpd penipuan. Semoga umat Islam selamat dari org2 bodoh seperti anda ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. si bodoh syiah mana sesat ni...

      syiah jelas sesat munafik kafir yg membunuh umat islam...

      buta ke atau tkde internet?

      Delete
    2. Syeikh buti bukan menyokong basyar dia cuma tidak bersetuju dengn revolusi syria tu.sbb dia tahu agenda barat ingin memecahbelahkan syria.mcm iraq.skarang tngkla syria mcm mna.rusia pon ada.padang jarak padang tekukur.ulama ni berpandangn jauh.syeikh buti dia nak selamatkan seramai mna ahli sunnah dripd terus dibunuh.taknak jadi mcm iraq.dah jadi sebahagian negara iran sbb semua syiah.

      Delete
    3. Syeikh buti bukan menyokong basyar dia cuma tidak bersetuju dengn revolusi syria tu.sbb dia tahu agenda barat ingin memecahbelahkan syria.mcm iraq.skarang tngkla syria mcm mna.rusia pon ada.padang jarak padang tekukur.ulama ni berpandangn jauh.syeikh buti dia nak selamatkan seramai mna ahli sunnah dripd terus dibunuh.taknak jadi mcm iraq.dah jadi sebahagian negara iran sbb semua syiah.

      Delete
  2. http://www.liveleak.com/view?i=87f_1364068448

    ReplyDelete
  3. ish awatla ang ni..mmg syiah la..jangan buta mata dan hati

    ReplyDelete
  4. Haha...mungkin "unknown" ni org2 syiah...semoga umat islam di dunia ni selamat dari org2 syiah....

    ReplyDelete
  5. Bukan kah lebih baik diam dr bersuara ,... , akhir zaman ... , islam sendiri benci org islam ... , jgn bertaklid dgn satu2 perkara shja , selidiki dlu ... unknown ... kalau anda orang yang betul2 faham , kenapa mesti menyembunyikan identiti diri ... , semoga Allah memberi anda taufik ... , bersabar lah sekalipun marah .. , bersama2 lah kita berdoa semoga unknown diberi taufik ...

    ReplyDelete
  6. Yang membunuh sheikh Ramadhan ialah agen2 Yahudi Laknatullah..

    Cuba kaitkan paten-paten.. titik-titik.. maka kita akan tahu, siapa yg suka membunuh dan mengebom org dalam masjid

    ReplyDelete
  7. Memang betul Abbasbestari Gold.

    Golongan Wahhabi/Salafi merupakan agen Yahudi/US. Saudi Arabia mempunyai kuasa "lobby" yg kuat di USA dan merupakan sekutu kuat mereka.

    "Selain itu juga Sheikh Mohammad Said Ramadan al-Buti juga kuat mengkritik cara dakwah kaum Salafi/Wahabi yang suka menggunakan kekerasan akibat pola fikir mereka yang jumud terhadap ilmu agama Islam. Beliau menulis sebuah kitab yang berjudul “Al-La Madzhabiyyah Akhtaru Bid’atin Tuhaddidu asy-Syari’ah al-Islamiyyah (Tidak Bermadzhab adalah Sebesar-besar Bid’ah yang Mengancam Syari’ah Islamiyah)”, sebagai pukulan keras terhadap kaum Salafi-Wahabi yang tidak mahu bermadzhab."
    Selebihnya boleh dibaca di sini:
    http://ahadan.blogspot.my/2013/03/syeikh-said-ramadhan-al-buthi-dibunuh.html

    ReplyDelete

ampuni kami